LEGYÉL NYUGODTABB, BOLDOGABB A MINDENNAPOKBAN

Gyermek meditáció és mindfulness egyénre, családra szabottan

MIBEN SEGÍT NEKED ÉS GYERMEKEDNEK A MINDFULNESS?

harmonikusabb családi légkör

kiegyensúlyozottabb, egészségesebb életmód

EREDMÉNYESEBB, gyorsabb tanulás

stresszhatások hatékonyabb kezelése

Mit tartalmaz a Szülői Mentor Program?

  • a foglalkozásokon cél a mindfulness és/vagy meditációs, relaxációs technikák, tippek, gyakorlatok megismerése akár az alapoktól egyszerűen vagy tapasztaltabbaknak a ’közepébe vágva’ gyakorlatiasan (ha szükséges, minimális elmélettel), egyénre, vagyis a gyerkőc(ök) korára, egyéniségére és a családra szabva

  • cél, hogy miután megtanultátok a praktikákat, azt egyénileg tudjátok alkalmazni az életben ezután bármikor – „mindful” szülőként – kevesebb stresszel, több örömmel!

  • később, a gyermek növekedésével újabb gyakorlatok, ötletek, tippek

neked ajánljuk ha:

Gyakorló és leendő szülőknek (akár pocaklakóval is),

EGYÉNI PROBLÉMÁK - EGYEDI MEGOLDÁSOK

Ez egy egyénre szabott mentor program, nincs egységes ajánlás.

Előfordulhat, hogy 3-4 alkalom elég, de lehet, hogy 6-8 alkalommal is érdemes találkoznunk. Ebben a programban ez a szép, hogy egyénre szabott, mindenki a saját időbeosztásának megfelelően, a saját tempójában haladhat.

Ajánlott találkozási gyakoriság: havonta 2 alkalom. Későbbiekben ahogy nő a gyerkőc 1-1 alkalom kívánságnak megfelelően beiktatható.

  • jelenleg online tudunk „találkozni” Zoom segítségével – lehetséges időpontokról egyeztessünk e-mail-ben

  • személyes találkozóra Budapesten, a II. kerületben van lehetőség

9000ft/ alkalom
Első alkalom INGYENES online vagy kérdőíves „ismerkedéssel”

Foglald le a helyed még ma!

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Amik benned is felmerülhetnek

A mindfulness nem más, mint a jelen pillanat tudatossága amikor teljesen jelen vagyunk , mégpedig ítélkezésmentes állapotban, semmit nem hagyva figyelmen kívül, és nem engedve, hogy a hétköznapi élet magával ragadjon.

A ’meditáció’ szónak sok értelmezése van a köztudatban.

A gyermekekkel folytatott meditációk alapjában véve az éber figyelem/tudatos jelenlét gyakorlatai, a koncentráció, vizualizációs készségek fejlesztésével.

 

sokszor előfordul hogy keverik vagy ugyanannak értelmezik, azonosítják a két fogalmat.
Alapjában véve a mindfulness egy nyitott, éber figyelmi állapot, aminek gyakorlásához meditációkat használhatunk, ezzel elmélyítve a tapasztalást.

lehetővé teszi, hogy MEGTAPASZTALJUK AZ ÉLETET, miközben elengedjük azt a belső feszültséget, amit a mindennapok gondolatai, érzései okoznak.

A fejünkben zúgó gondolatoktól, ha megszabadulunk, akkor sokkal könnyebben összpontosítunk egy-egy adott feladatra.


A mindfulness és a meditáció elcsendesíti a gondolatokat, megtanít szünetet tartani, könnyebben kezelni azokat az érzelmi állapotokat, amik zaklatottá tesznek, ezáltal gyermekünk megteremthet magának egy olyan jelenben lévő tudatos figyelmi állapotot, ahol a koncentrációja javul, tanulási képességei kiteljesedne

A gyakorlatok során megtanulja milyen a kedvesség önmaga és mások felé, ezzel könnyebben feloldódik egy új közegben, érzelmeit kifejezi, másoké felé nagyobb empátiával fordul, gyorsabban szerez barátokat, könnyebben alakít ki társaival jó kapcsolatot, az új közösség okozta stressz feloldódik.

A mindfulness gyakorlatok segítenek felismerni, kifejezni, elfogadni érzéseiket, gondolataikat, csakúgy mint mások érzéseit, gondolatait. Ezáltal megértőbbek, pozitívan tekintenek az elkövetkezendő idők történéseire, hisznek a pozitív jövőben, aminek már a gondolata megteremti a jelen boldogságát.

Több kérdéshez és hosszabb válaszokhoz látogasd meg a Gyakran Ismételt Kérdések oldalunkat itt.

Vagy jelentkezz a Szülői Mentor Programba